helvete då.

Jagochsteffiärklantigajävlaapor. Hehe vi råkade läsa fel på vilken dag man ska köpa biljetterna till Harry Potter ikväll. Skulle ha gjort det för en vecka sen. Så det blev ingen bio, men jag köpte två biljetter, en till mig en till Sanna, imorgon kl.18 så då jävlar! =)

Måste bara visa två lite roliga bilder från igår. Jag är väldigt bra på att däcka lite överallt... Men Steffi däcka i ett traktordäck och niclas rånade oss på dricka, jonas är en dissig bög och någon hette Anton och hade en blå moppe. Btw kan någon förklara för mig varför jag vaknade med rivmärken mellan brösten?!
 
Och då var klockan bara 21, kanske 22. Jobbig dag idag, vaknade med ett huvud som kändes som friterad gegga.

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

2009-07-16 @ 18:35:13
URL: http://sgb.blogg.se/
Postat av: Steffi :)

hahahhahha!

Men traktordäcket var jätte myysit ärliigt talat!!!!!!xD

<3333333333

2009-07-16 @ 18:36:03
URL: http://sgb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0