"Du är världens bästa tjej"

Kvällen blev riktigt trevlig. Jag umgicks med lilla Linnea hela kvällen, jösses vilken härlig tjej. Hon fick till och med mig, som är sex år äldre, att ligga dubbelvikt av skratt! Och så är hon så söt, jag var bara tvungen att dra fram min enkla lilla kamera och fota henne. Och man kan säga att hon var med på noterna, jag lovar att tjejen kommer bli modell när hon blir äldre.

Och mitt i alltihop, när vi sprang omkring på olika platser i trädgården och plåtar, så säger hon "du är världens bästa tjej, till och med bättre än mina bästa kompisar!". Jag bara blev helt paff, stog där och såg dum ut och fick inte fram något annat än ett ynkligt litet tack. På något sätt så betydde det så mycket när en liten tjej sa så!




 

Kommentarer
Postat av: Elin

hahhaxD du ringde mig igår och sa att hon var där och allt och ja hon är söt! :D

2009-07-31 @ 17:59:37
URL: http://hermanzzon.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0