Det är sommartider

Fyfan vad skönt att solen hittat hit igen! Jag har legat i solen hela dagen, druckit iskall cola och lyssnat på iPoden. Vad jag älskar livet ibland!

Såhär har jag knallat runt idag:
Bikini - från Intersport (förra året)
Shorts - H&M
Gladitorsandaler - öhm scorett (?)

NI får ursäkta dom små bilderna men jag vill inte flasha mina bröst för en massa främlingar ;)
puss på er

P.S Min kära kusin Elin har frågestund på sin blogg! Så passa på att fråga henne en fråga, något ni kanske vill veta om mig från en annan persons perspektiv? Go for it =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

osch vilken snygg bikini där!



Jag brukar kolla din blogg då och då, och jag diggar din stil! Superfin!



Hare' bra och må gott!

2009-07-26 @ 21:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0