Hammarbybacken

hejhej! Jag är på toppen humör ikväll! Hela eftermiddag var jag med Miranda, Stephanie och Anna. Jag och Anna sprang iväg till Ringen och köpte födelsedagspresent till Stephanie som fyller fjortis på måndag! Och så är det fredag imorgon, och inte nog med det så ska jag åka skidor med Sanna i hammarbybacken på kvällen. Ska bli så himla mysigt =)

Kungsbacka (eller vad det heter) som vi var och åkte på med skolan i början av 2008.

Orsa, resa med kören också i början av 2008. Där vi också åkte skidor (har inga bilder från backen på datorn).

Och jag ska verkligen låta bli sista åket, inga brutna armar eller ben här inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Såg att du hade kommenterat min blogg, det var jättegulligt av dej! Jag gillar verkligen din blogg, den var bra gjord och mysig. Och inläggen var kul att läsa.



Kram kram!

2009-01-16 @ 18:23:51
Postat av: Flora

men åh orsa. hoppas vi går fackeltåg igen, älskade det.

2009-01-16 @ 22:55:27
Postat av: cajsa

älskar att åka skidor!

2009-01-17 @ 13:53:45
URL: http://cajsasblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0