Usch

hej! Skolan gick lååångsamt fram, vi slutade 15.50. Till imorgon är det en del av det "Periodiska systemet" och 20 franskaglosor. wohoo.. Sen måste jag duscha också! Hela eftermiddagen satt jag, Anna & Agnes i mitt kök, drack drinkar (alkoholfria), åt toast och snackade, mycket. Om allt från Stephanies födelsedag som är på måndag och att hon kommer bli fjortis då, om pedofiler, fetton, och en massa hemska saker. Bl.a. såna här människor som kan ändra karaktär. I huvudet har dom flera personer dom kan växla med. T.ex. Anna berättade om en kvinna som varit med i programet Ousiders. Hon hade skapat en familj i huvudet, så filmteamet sa till henne: kan vi få prata med din dotter? Så slöt hon ögonen och när hon öppnade dom igen pratade hon som en tre-årig flicka, dom bad henne skriva sin namnteckning och då skrev hon som ett litet barn. Usch, så läskigt! En annan man hade klätt ut sig till en liten flicka i klänning, la sig i en specialbyggd stor bebisäng och trodde att han var en liten bebisflicka. Jag var så rädd att jag inte vågat vara ensam i ett rum på hela kvällen. Vi pratade också om tvångstankar, och jag hade en jättejobbig tvångstanke för ett par år sedan. Det var så att jag var tvungen att gå lika lungt på båda fötterna, så på lika många brunnslock med båda fötterna, vrida av vattenkranen lika mycket med båda händerna osv. riktigt jobbigt! Jag är så glad att jag är av med det.
Nu; tillbaka till Periodiska systemet.

Hoppas att ni får en roligare kväll än vad jag kommer få
Kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

HATA periodiska systemet, fett jobbigt ..

2009-01-14 @ 23:06:19
URL: http://amandash.blogg.se/
Postat av: emma

usch, vi har med en del men har hunnit göra allt nu :) hiih lycka till :)

2009-01-15 @ 17:57:57
URL: http://meitis.devote.se
Postat av: Steffi

hahah !!! fjortis & pervos !? =O xD

älskar er med ;) <33

2009-01-15 @ 19:54:55
URL: http://steffigb.blogg.se/
Postat av: Agnes

o glöm inte han vars skelett hade stelnat, så han va tvungen att rullas fram på sån man har bananlådor på!! ;o

2009-01-17 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0