Test

God morgon, skolan börjar 09.50 idag! Fast jag har tid hos skolläkaren kl.09.00 för min migrän, så min skoldag slutar tidigare.. Och efter lunch har jag "ängelutbildning" så inga lektioner där. Jag har ingen inspiration så jag tänkte lägg ut ett test;

ANVÄNDER DU:

mascara? - ja
kajal? - nej
foundation? - nej
läppstift? - nej
läppglans? - nej
plattar håret varje dag? - ja! Annars ser det förj*vligt ut med lockar..
parfym? - hmm, ibland

HAR DU:
mobbat någon? - Nää, retats under låg/mellanstadiet men inte mobbats
kompisar som är lika i sättet som du själv? - hahaha jaa
killkompisar? - jaa
tjejkompisar? - jaa
bästakompisar? - många =)
har du msn? - ja
har du lunarstorm? -  nej
har du bilddagboken? - nej

BRUKAR DU:
bli sur för ingenting? - tyvärr kan de va en dålig egenskap hos mig .. "/
Skratta åt ingenting? - hehe, aa
Gråta minst en gång i veckan? - ibland, ibland inte
Skrattar när någon ramlar? - hah aa, oftast om dom inte gör sig riktigt illa.
skratta så tårarna rinner? - jao, all the time with Louise and Stephanie
för det mesta ha kul i klassrummet? - från och till
ha sudd krig på lektionerna? - har säkert hänt någon gång

ÖVRIGT:
Har du pojkvän ? - Nej
Vad ska du göra ikväll ? - Ingen aning
Är du ofta seriös ? - både och
Gillar du att kramas ? - ja, vem gör inte?
Gillar du att pussas? - ja, vem gör inte?
Hur många biologiska syskon har du ?  - 1 (brorsan ni vet)
Har du utlänska föräldrar ? - nej, vi är familjen "Svensson"!
Saknar du någon ? - Ja...
Mjukisbyxor eller jeans ? - ojj, jeans tror jag
Bada eller sola ? - Båda!
Har du fräknar ? - grr.. några mitt på näsan :S
Favorit godis ? - det varierar. Beror helt på vad jag är sugen på!
Anser du att du är stark ? - njae...
Är du kittlig ? - ibland!
Har du en digital kamera ? - aa, 2 =)
Vad har du på dig nu ? - mjukisar, t-shirt och kofta. Vafan jag gick ju nyss upp!
Hur mår du ? - Dåligt, är sjuk, har ont i halsen och jag har börjat känna av migrän..
Vad kan inte du leva utan? - min familj, och vänner
Vart har du ont ? - öhh, halsen, huvudet.
Vem vet mest om dig? - Elin tror jag
Tänker du gifta dig ? - Ja såklart
Är du förlovad ? - nej, jag menar vi är 13 år, det känns lite tidigt.. och dessutom har jag ingen pojkvän så det blir svårt!
Har du pussat någon den här månaden? - jao

Så, nu väntar skolan.. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Freja

sv; tack så jätte mycket :D din blogg var mysig oxå:) hoppas du får en bra dag, 6 får hjälp med din migrän. Lider oxå av migrän men när jag var hos skolläkaren visste fick jag ingen hjälp ;/

2009-01-20 @ 12:36:36
URL: http://ferdia.devote.se
Postat av: Jeanna

sv:tack sjäv :D



kul med såna där listor :)

2009-01-20 @ 19:25:56
URL: http://clotheswithbenefits.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0