Summerlove 2008



Jag har ju valt att inte berätta om pojkvänner i bloggen. Jag vet inte riktigt varför det blev så men senast var i slutet av sommaren 2008. Marcus hette han, vi träffades genom några kompisar. Dom här låtarna var "våra" låtar dom veckorna. Men han bor vid mitt landställe och när jag skulle åka hem och skolan började så gjorde jag slut. Jag vet att ingen av oss skulle klara av att ha varandra långt  bort. Jag vet att han inte heller har gått vidare med ny flickvän än, men jag är inte redo för det. Jag har fått nog för nu av kärlek. Kärlek kan vara det underbaraste som finns, men det kan plåga en mer än något annat också. Usch vad dåligt jag mådde direkt efter. Men sommaren kommer ju igen, eller hur?
Så nu vet ni alla (speciellt till mina vänner) historien om marcus. Jag vill bara inte tänka på det nu.

Annars har jag varit med Eleni och Jovana idag. Vi var hemma hos mig, snackade och busade.
Måste äta nu♥

Kommentarer
Postat av: lindbergs

Kärlek kan vara asfint, jag vet. Har själv haft en kille som hette Marcus. Gjorde slut med han face to face...Glömmer aldrig den där blicken han gav mig. Så ledsen. :(

2009-01-09 @ 11:54:30
URL: http://lindbergs.devote.se/
Postat av: Anonym

ja! det kan vara svårt! specielt när man är kär i nån som inte känner samma!

2009-01-10 @ 01:44:25
Postat av: Anonym

hahaha som att du har haft en kille ?

och om du skulle ha haft en .

Då skulle du kankse inte vara kärlek ,lek inte att du vet vad lärlek är .

2009-01-10 @ 23:59:50
Postat av: Anonym

leker

2009-01-11 @ 00:00:08
Postat av: julia

låtarna är bäst

2009-01-18 @ 02:21:15
URL: http://jf95.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0