Shoppat

hejsan =) Kom nyss hem från stan med mami. Jag fick med mig lite fina saker hem! På SheStore (i PK-huset) hittade jag en skinnjacka från "Jofama". Svart och snygg, 899kr. Och jag har varit på jakt efter en fodralkjol men har inte hittat någon, men nu så har dom nya kommit in på GinaTricot. Det blev en mörkgrå, 99kr!

Den ser väldigt förstor ut, men nix det är den inte ;)

Snygg över höfterna också, med detaljerna.

Och sist men inte minst, fodralkjolen!

Sådär, jag är nöjd över dagens inköp! Jag har inte orkat lägga över bilderna från igår kväll men det kommer upp senare, och nu lovar jag det, heh..

Nu är julen slut, så granen är påväg ut. Jag och mamma håller på för fullt att lägga ner krubbor, små tomtar, änglar, stjärnor och sen ska julgranspyntet packas ner och efter det så försvinner granen. Jag kommer sakna alltihop, hela lägenheten kommer kännas tom... Jaha, men om det var jul året runt så skulle man ju inte känna den mysiga stämningen när det väl är jul. Right?
Puss & Kram / Ylva

Kommentarer
Postat av: Anonym

=O

FETT FIN JUE ! :D <33

=O

2009-01-17 @ 16:22:44
URL: http://steffigb.blogg.se/
Postat av: Madeleine

jag vill också ha en sån kjol !

2009-01-17 @ 16:36:01
URL: http://madduh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0