Pratar med Elin

god morgon! Jag sitter och pratar i micronfon med Elin. Jag saknar henne så det gör ont, usch. Vi planerar att jag ska komma ner till henne någon gång under våren! Aja, får snacka vidare med mamma och pappa om det. Dom kommer ju knappast kunna säga nej när jag vill åka till min moster och hennes familj (där Elin är).

Senare idag ska jag träffa Anjelika, och vi tänkte gå och se Australia. Men det blir efter jag köpt tjocktröjan! Kvällens planer vet jag inte riktigt än, men nått kommer väll upp!

Sommar 08...

Nej jag ska klä på mig och göra mig klar så jag kommer iväg till stan någon gång. Sen börjar Australia 17.30.
Ha en bra dag, puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Fan det var ju på på morgonen helt ny vakna!!!!!!!! snälla ta bort och den där på studdsmattan!!!!! lägg ut bilden på oss när vi var små istället!

2009-01-13 @ 16:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0