Nagelstärkare

hej. Idag har jag varit igång hela dagen. Vid 13 tiden träffade jag Steffi och Miranda som hade varit och solat. Vi gick och åt på TacoBar och åkte sen till Globen. Jag har ju pengar nu i början av månaden och tänkte shoppa lite. Men det gick inte alls bra, jag hittade absolut ingenting. Så Steffi och Miranda köpte ett par saker och sen åkte vi till söder. Det ända jag fick med mig hem var nagelstärkare från ACO, Apoteket. Det gick på 43,50, exakt =) Det är nämligen så att 1. Jag biter på naglarna... 2. När dom väl har växt ut så går dom sönder eller spricker för att dom är så tunna! Och tyvärr har jag inte råd att fixa naglarna ordentligt på nagelsalong så jag tänkte prova det här! För jag tycker att det är så fult med nerbitna naglar, men gillar inte heller såna lösnaglar man själv sätter på. Det blir aldrig riktigt snyggt och ser oftast fejkat ut.


Ska kolla på film med storebrorsan nu
au revoir♥

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag skulle också behöva nagelförstärkare.. har hört att Trind är bra (säljs på Kicks)

2009-01-05 @ 17:00:37
URL: http://www.attkallastess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0