Konstiga skor ?

Jag satt och kollade på www.nelly.com och såg ett par konstiga skor.

haha, konstiga och kanske lite tuffa, jag vet inte. Fast jag tror inte att jag någonsin skulle köpa såna.

Idag tänkte jag leta efter nya jeans! Så jag tar med mig mamma. Senare tänkte jag träffa Anjelika och Princess. Princ kanske skulle färga håret och då skulle vi hjälpa till. Princ är faktisk, förlåt, men dum i huvudet! Hon har världens finaste hår, långt, tjockt och mörk,mörk brunt/svart, och nu ska hon färga det? Fast det kanske blir fint, det vet man aldrig.
Måste duscha nu,
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Princess

hmm, haha :) tack Ylva ;)<3

2009-01-03 @ 13:15:37
URL: http://boegis.devote.se
Postat av: Anonym

tack , men du hade en finare blogg än mig :)

2009-01-11 @ 16:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0