Irriterande

Blogg.se tycker jag är bättre än Devote.se. Ja, jag har provat båda. Men ibland här på blogg.se så går det inte att ladda upp bilder och inläggen kommer inte fram. Och nu på min blogg har det börjat krångla med komentarerna! Dom syns inte från bloggen men jag ser ju att jag fått komentarer från "insidan" av bloggen. Jaja jag hoppas att det löser sig snart, men sånna saker är så irriterande..

Jag skulle ju träffa Anna och Agnes idag, men alla fik var ju antingen överfulla eller stängda! Så vi valde att bara gå hem till oss själva igen och träffas någon annan dag. Så jag har tagit en lugnt eftermiddag idag, vilket var skönt efter inatt.

Igår kväll, nyårs kvällen, så var jag ju med Caique och firade med honom. Och han hade inte tagit på sig mössa, vantar eller halsduk så han frös ju riktigt mycket när det gick ner mot ett par minusgrader.. Och sen hade han ätit musslor till middag och mådde illa. Det slutade med att han spydde men stannade ändå kvar och kollade på fyvärkerierna med mig. Sen gick han för att leta rätt på en polisbil som skulle köra honom hem (?) eftersom han mådde för dåligt för att gå hela vägen hem. Så jag gick hem till mig. Direkt när jag kom hem så bytte jag om till raggsockor, mjukisbyxor och satte mig i en filt i soffan. Och det konstiga var det var först då, när jag var inomhus där det var varmt, som jag började frysa på riktigt.. Men det släppte också efter en stund och sen ringde Eleni. Så jag pratade med henne länge och bestämde mig efter de vid halv 3 tiden att gå och lägga mig. Ja det var hela mitt "tolv-slaget-firande".
/ ylva


Kommentarer
Postat av: Caique

Jag åkte tunnelbana hem!=)

2009-01-03 @ 12:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0