Hemma igen

Sådär, äntligen är idrottsdagen över. Det var något av det värsta jag någonsin gjort! Mina mocka skor (som inte tål vatten så bra) blev genomblöta och började läcka in. Och jag måste komma ihåg tacka mamma och pappa för att dom tvingade på mig understället! Jag slapp i alla fall frysa om benen! Men som sagt så skulle vi egentligen sluta, ja vid den här tiden. Fast vi åkte vid 12 för alla var kalla, trötta och griniga. Haha nu låter det som om vi är 4 år, men det var faktiskt så att vem som helst skulle må dåligt av att vara tvingad att vara ute i kylan och stå och slå knopar och gå långpromenader. Så jag sitter här i myskläder tillsammans med en kopp varm choklad och väntar på att Amanda ska sluta. Mysigt värre =)

Osminkad, ofixad, kall och trött. Härligt va?

Kommentarer
Postat av: Agnes

haha ja trodde du skrev ofikad :P<33

2009-01-26 @ 21:39:45
Postat av: lisa

fin blogg:)

2009-02-12 @ 19:58:22
URL: http://lisalonns.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0