Glass

tjena mina kära bloggläsare! Idah har jag varit i skolan, med värkande arm.. Jag har ingen aning om vad jag har gjort men hela högra underarmen värker och typ "krampar" varje gång jag spänner handen. Aja i alla fall så var jag med Agnes! Vi åt toast, var inne på datorn, hahaha lockade håret med sån där "krustång" från 90-talet, så jag ser just nu ut som en pudel! Tack gode gud att jag har min underbara plattång imorgon bitti...

Imorgon väntar dans med Stephanie och sen blir det packning som gäller. Jag tänkte försöka hinna upp till GinaTricot och kolla lite. Skulle vilja ha en ny snygg t-shirt =)
Nu ropar glassburken på mig! Puss


Kommentarer
Postat av: Agnes

neeej platta inte låt de va sådär de såg ju jättekul ut xD!!

2009-01-28 @ 21:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0