Dans och sjuk..

hello alla läsare =) Min huvudvärk ger sig inte men jag har bestämt mig för att sluta äta värktabletter stup i kvarten. Läkaren sa att huvudvärken också kan bli värre och komma oftare om man äter ex. alvedon, hela tiden (som jag gör..). Därför gick jag hem efter lunch med huvudet bultande. Men 16.30 blir det ändå dans med Stephanie och efter det käkar vi här och duschar och sen kilar vi iväg tillsammans med Melina och Louise till Öppet hus i skolan. Så om ni är några sexor som läser det här så är alla välkommna dit. Åsö är en grym skola, mycket bättre än mina vänners skolor. Men man kan luras av att skolan är riktigt ful utifrån, och kanske inte den snyggaste inuti, men tänk inte på det!

Jag har en del läxor som ligger och väntar på mig, men det får vänta tills Steffi kommer hit innan dansen och kan hjälpa mig! Stephanie din sega sak kom hit! Men jag tror att hon sitter på bussen påväg hit nu. Hoppas.. Och så fick jag sms från Eleni som ville träffa mig, så hon kommer kanske hit och sen med på dansen och kollar. Det blir trevligt, ju fler man är desto roligare blir det. Alltid!

Så här kan det se ut när jag är mår dåligt ...

... eller såhär om man skärper mig..!

Och jag har knappt något smink på mig, det känns faktiskt skönt! Inte för att jag brukar ha det..
Jaja nu ringde Eleni och sa att hennes franska var inställd så hon kommer hit, och Steffi är snart framme också!
Ciao♥

Kommentarer
Postat av: M

Tack gulle!

2009-01-22 @ 21:51:47
URL: http://mirroronthewall.devote.se/
Postat av: selma

va söta bilder:)

2009-01-31 @ 20:58:22
URL: http://selmafilipovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0