Inte min dag idag

hej, det var inte min dag idag... Jag blir så jävla arg. Det började med att jag åkte till Axelsberg, där Anjelika hoppade på t-banan. Vi åkte till Skärholmen, bytte till buss och åkte till Kungenskurva/Heron City. Vi kom till slut upp till bio-planet och ställde oss i en kilometerlång kö. Usch, varm trångt och stressig (då reklamen redan börjat) men till slut kom vi fram, köpte popcorn, cola och biljetter till Twilight och går mot salongerna. När kärringen som står vid spärrarna ska riva biljetterna börjar hon tjafsa om att vi inte är 15. So what?! Herregud Twilight sägs inte ens vara läskig, inga jävla blodiga scener alls. Så där står vi med popcorn, cola och får inte gå in. Nähä, så vi får tillbaka pengarna istället och ska välja en annan film. Så vi väljer Australia, och jag ska ringa mamma eftersom filmen slutar 19.30 ute i Heron City. Nej såklart tycker hon att det blir försent (?). Så vi skiter i bion, går ner för att köpa en smoothie och så glömmer hon som gär dom att lägga ner frukten, därför smakar knappt något. Men jag orkar inte därför går vi ut från Heron City och börjar gå mot bussen. Då ser vi att Ikea ju ligger en bit fram. Så vi går in på Ikea och först då börjar det roliga!

Lite bilder;

Anjelika gjorde såhär ...

... men när jag försökte gick det inte så bra!
Hade ett par andra bilder också men dom glömde jag lägga över från mobilen så dom kommer upp någon gång antar jag!
Anjelika köpte lite småsaker på Ikea men jag gick tomhänt därifrån.
Medans vi stod och väntade på bussen passade jag på att fota dagens outfit;

Jacka, Fjällvräven
Byxor, Replay
Sjal/halsduk, Indiska
Väska, Friis&Company
Skor, Din Sko

Tänkte kolla lite på TV nu, Puss

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad mysig du såg ut :)

Jaha, så det var bra.. Ska nog ta och köpa mig den eller den från Trind i veckan :)

2009-01-07 @ 11:00:59
URL: http://www.attkallastess.devote.se
Postat av: amelie

sv: man tackar! :D dina var ju inte heller så pjåkiga :)

2009-01-07 @ 19:42:14
URL: http://mandelmassa.devote.se
Postat av: erica

nej vad synd att ni inte fick se twilight, den är asbra. och inte ett dugg läskig, harry potter är fahn värre :S

2009-01-07 @ 21:04:14
URL: http://erickah.devote.se
Postat av: Matilda

Knäppt, I finland är det 13 årsåldersgräns på twilight.

2009-01-09 @ 22:48:22
URL: http://matilldaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0