Amy Winehouse

hej alla bloggläsare (som faktiskt börjar bli rätt många, hihi). Träffade ju barndomsvännen My i eftermiddags och satte oss och kollade på Kung Fu Panda. Hehe, men ganska rolig faktiskt. Sen gick jag hem, kolla kommentarerna här i bloggen om vilken färg ja skulle köpa på tröjan. Det verkar som om dom flesta tycker den svarta var snyggare, vilket jag också tycker, men jag har nästan bara svarta tjocktröjor så jag funderar på den vita. Sen mötte jag upp mamma utanför Monki. Det blev på sätt och vis tröjan idag. Jag provade den i svart då den vita inte fanns i XS. Den svarta var riktigt fin men jag vill prova den vita innan jag köper, eftersom ja att jag redan har så många svarta. Men den fanns på Sergel, så dit åker jag och mamma imorgon för att kolla. Annars så la vi undan den svarta i Skrapan så den finns alltid kvar. Ojj det där blev krångligt.. men läs det noga en gång till om ni inte fattar ;)

Ikväll tänkte jag ladda upp med glass och let's dance. Jag brukar aldrig kolla på det, men blondinbella är ju med. Måste kolla om hon skämmer ut sig själv ikväll eller inte.

Just det, på tal om kändisar. Jag kollade igenom bilder här på datorn och hittade en bild på Amy Winehouse. Som alla säkert vet så går hon på droger, röker och helt enkelt förstör sig själv. Kolla liksom själva, hon har faktiskt varit söt och mullig! Och nu är hon .. ja motsatsen.

Nu-Då

Kommentarer
Postat av: Anonym

tihi, aa det var mysigt :) Hittade din blogg idag!<3 fiiin

2009-01-09 @ 19:19:25
Postat av: My

ehm mitt namn verkade inte komma med, uppsi XD

2009-01-09 @ 19:20:48
Postat av: Elin

fan vad fin blogg<33 avis!

2009-01-10 @ 10:37:00
Postat av: Lina

Ja det var en skillnad kan man säga!

2009-01-10 @ 16:48:08
URL: http://Liridin.devote.se
Postat av: kristin (:

Usch vilken skillnad. Mycket snyggare som lite halv mullig.

Snygg blogg också! (:

2009-01-12 @ 20:54:09
URL: http://kristinkauf.devote.se
Postat av: Sandra

Hon har förstört sig själv totalt.. :/ men sjukt bra röst har hon :)

2009-01-14 @ 14:43:10
URL: http://gargamelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0