1 Januari 2009

Så nu är det 2009. Det har gått riktigt fort tycker jag, jag minns nyår 07/08 som om det var igår!
Idag ska jag träffa Anna och Agnes. Vi hade tänkt åka in till stan men kom på att alla affärer är stängda idag.. :/
Så vi tänkte ta en fika istället och sen vet jag inte vad vi hittar på.

Ni vet att jag skrev att det var något jag skulle berätta senare igår, men jag glömde ju att göra det. Att jag skrev en del helt onödiga inlägg var för att det blev exakt 200 inlägg 2008. Så förra inlägget var mitt tvåhundrade! Därför tänkte jag att nyårslöftet här på bloggen får bli att 2009 ska jag skriva 300 inlägg! Men det kommer ju bli lätt eftersom jag lyckades skriva 200 från maj-december (vilket inte är ett helt år).

Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Jätte mysig blogg!

Gå gärna in på min blogg och berätta hur du firade din nyår , sånt ät altid kul att höra! =D

2009-01-01 @ 20:25:05
URL: http://fridanicolina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0