090121

tjena! Jag är ledsen, riktigt ledsen... Vissa kanske vet att jag köpte en fin, fin, fin vit stickad cardigan från Vila. Och tyvärr gick sömmen sönder och tyget "föll ihop" så Vila's skräddare kunde inte laga min kofta. Hejdå älskling, jag kommer sakna dig..

Utom den dåliga avslutningen på den här dagen så har jag varit med Stephanie, Miranda & Melinda. Det var en rolig eftermiddag med en massa skratt, godis och så åt vi på TacoBar. Vi var också på DansCenter och anmälde oss till kursen! Jazzfunk here we come! 18.15 skulle Stephanie på utvecklingssamtal så Mel, Miranda och jag satt utanför och väntade i 30 min. När hon äntligen var klar så skulle dom andra gå på bio men jag drog mig hemåt. Mina egna pengar är slut, och jag vill inte kräva mer pengar av mamma eller pappa. Jag fick precis en ny skinnjacka, dom har betalat för alla mina resor som kommer i vår till; Ungern, Orsa, Branäs. Och dessutom kostar dansen (som börjar imorgon!!) många hundrigar för mycket. Men min vår kommer bli otrolig, så tack mami och papi!

Men dagens roliga var nog att vi "träffade" Josefin Craaford i Söderhallarna! Älskar henne, en sån härlig typ! Sådär glad och sprallig även fast hon är vuxen med småbarn. Och så kollar jag ju på henne då och då på Vakna Med The Voice. Men hon var i alla fall vid ett café med hennes lilla son som sprang omkring där så hon fick springa efter.

Kommentarer
Postat av: amanda

tack så mycket! detsamma! kram

2009-01-22 @ 09:29:36
URL: http://amandap.devote.se
Postat av: millan

Josefin Craaford är störtskön, gullig blogg du har också! :)

2009-01-23 @ 19:38:21
URL: http://cheiroso.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0