090107

hej sötisar! Hela dagen idag har jag varit med min lilla Eleni. Vi börjat med att jag åt frukost hemma, sen gick vi ut till en park, satt och pratade ett tag. Men hur länge kan man sitta still utomhus i -5 grader? Så vi drog oss till Ringen och åkte sen in till stan. På H&M hittade vi båda två varsin bh, min var rosa och Elenis grå. Jättefina båda två =) Så jag är nöjd, behövde dessutom en ny. Sen satte vi oss på bussen hem. Vi tog 2:an från Kungsträdgården och tänkte gå av vid Chokladfabriken, men vi pratade och skrattade för mycket så vi såg inte att vi var framme fören bussen redan börjat köra igen, så hamnade på nästa hållplats - mycket längre bort. Suck, så typiskt Y&E! Men när vi till slut hade kommit hem till mig igen drog vi igång och bakade muffins, gjorde varmchoklad och satte oss sen och kollade på filmen "Tjenare Kungen". Den är riktigt bra, alla borde se den.
Nej nu funkar det inte med att lägga upp bilder på blogg.se, igen. Det blir blir så nästan varje gång jag ska ladda upp bilder, så irriterande.
So long

Kommentarer
Postat av: marran

hejsan :) såg kommentaren så jag gick in och kollade på din blogg också! Jätte fin och rolig.. Läskig bild på hon där Versace bruden xD Blev rädd!! Kanske kopierar den om det går bra för dig, skriv till mig om jag får det :) ha det så bra, kramar // M

2009-01-07 @ 20:09:08
URL: http://marrans.devote.se
Postat av: Linnea

Och du säger att MIN blogg var fin !

Alla har så sjukt snygga bloggar och så kommer jag där ... Nej men jätte fin blogg =)

Äcklig tant bah =P

2009-01-07 @ 21:12:44
URL: http://LinneeeaL.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0