Sorgligt

hej! Nu är jag äntligen hemma efter en timmas styrketräning och koreografi. Riktigt kul, men jobbigt, jobbigt, jobbigt... Tidigare idag blev det bråk mellan mig och en av mina närmsta vänner, så vi ringde upp varandra -och skrek båda två i våra telefoner. La på och ringde sen upp och skratt-grät och rädde ut det. Det känns skönt, men vi ska träffas om en stund eftersom båda fick otroligt dåligt samvete...

Jo nu är det så att jag börjat få en del kommentarer som inte är särskilt schyssta. Men jag undrar bara, har den här/dom personen något liv? Liksom;

berätta mer om dina bästa vänner. om du äns har några. du är cok sorlig!!!!. Och om den här personen nödvändigtvis vill veta om mina vänner och så har jag många. Jag har några få jag som jag nästan önskar att jag aldrig lärde känna och sen många som jag aldrig skulle klara mig utan. Jag tycker det är så sorgligt att någon orkar lägga sig i mitt liv? Jag är nöjd med mig själv och mitt liv, och det kanske sticker i någons ögon av att läsa det. Men gå och se till att göra erat liv bättre istället för att klanka ner på mitt, okej? :)

Nu måste jag hoppa in en snabbis i duschen medans mamma lagar klart maten, äta och sen springa iväg och möta min vän. Kram


Kommentarer
Postat av: evelina

vem har du bråkat med?

2009-02-19 @ 21:08:30
Postat av: Elin

vafan!! <3<3<3<3<3<<3<3<3<33<3...m.m.

2009-02-19 @ 21:29:44
Postat av: miranda

hur orkar man lägga sig i ? -.-'

2009-02-20 @ 19:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0