Jobbigt

Hello=) dålig uppdatering igen men jag fastande i läxor.. igen. Men det är lite saker jag måste lyfta från bröstet nu.

Jo det är nämligen så att det finns en kille som tycker om mig. Mucho. Tyvärr tycker inte jag om honom på det sättet alls och såklart så svider väll det för honom. Men det gör det för mig också då jag inte tycker om att göra någon "ledsen". Och nyligen frågade han på mig för andra gången. Och han är deppig bara för att han inte kommer ha en flickvän på Alla♥dag.. Jag känner nästan tvärtom, jag tog ganska hårt på det där i somras och trivs just nu som, ja, singel! Jag gillar att få vara ung&dum! Fast om min drömprins skulle komma ridande på en vit häst så skulle jag ju såklart inte be honom dra, utan go for it. Men i alla fall så är det bara synd att den här killen ska tvinga sig själv att leta efter någon. Den rätta kommer dyka upp någon dag, om han bara slutar tänka på det så mycket.. Men den här Alla♥dag (som så många andra) så kommer jag vara hemma och fira min storebrors 16-årsdag. Ja han fyller år på alla hjärtans dag, och därför kan aldrig jag eller han träffa andra den kvällen (utom undantag, om vi verkligen, verkligen vill). Det är synd, fast det är vad jag är van vid så!

Nu tänkte jag hämta något gott att äta, chatta med mina vänner, ta det lugnt och slippa pluggandet!
Byebye :)

Kommentarer
Postat av: moaa

Hejsan, tack så mycket! Du har en väldigt fin blogg du med. Hur gammal är du=)?

2009-02-09 @ 21:16:16
URL: http://mohola.devote.se
Postat av: Angelica

hörredu, låter lite knasigt det där med "att ha en tjej på alla hjärtans dag" jag menar, varför skynda sig? precis som om han tar den första bästa, inte alls bra och inget illa menat! får hålla tummarna på att han hittar någon snart helt enkelt! :)

2009-02-09 @ 22:24:48
URL: http://www.angelican.devote.se
Postat av: Elin

Det kommer gå bra gumman! han klarar sig ;)... Grattis thorgny =D !!

2009-02-11 @ 08:18:30
Postat av: miranda

inte för att va taskig.. han säger att han är kär i alla så ta det inte seriöst.. ;)

fin header förresten <3

2009-02-11 @ 20:01:20
Postat av: Sv; Miranda

hahah ofta jag tar honom seriöst. men han har hållt på med mig varje gång jag är inne på msn. Jobbigt, jobbigt..

2009-02-11 @ 21:08:12
URL: http://yvvlaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0