Love them.


Jag är in love. Finns på Scorett för 599kr. Hehe snälla pappa? =) Jag tänkte dra med honom till skobutiken i Skrapan ikväll (eftersom dom har öppet ändra till 21.00) och visa honom dem. Min pappa förstår sig inte på varför man måste ha så mycket kläder men han har alltid förstått sig på skor! Tack gode gud för det ;P

Ja just det, någon jobbig person verkar vilja ha ett bråk genom kommentarer här? Jag skrev för någon dag sen om någon som har problem med mig och fick kommentarer tillbaka från samma person (men dom är inte godkända och raderade). Men du, lägg till mailadressen som står högst upp på bloggen på msn så får vi se om båda är online sammtidigt någon gång, eller så kan du bara dra åt helvete.

Puss

Kommentarer
Postat av: miranda

rätt ylva, DRA ÅT HELVETE du som håller på!!

btw, fina skor ylva :D

(nej jag har inte damp xD)<3

2009-02-20 @ 18:58:47
Postat av: Sanna ^^

Fina skor 8)

2009-02-20 @ 19:06:44
Postat av: Nelly

fett söta skor! :D

2009-02-22 @ 09:50:25
URL: http://nellysa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0