Lördagskväll

tjoho bloggen! Planerna för kvällen var ju bio, men nejnej, det blev det inte så jag stannar hemma och vilar mina onda rygg istället. Mamma och pappa är själva på bio ikväll så jag roar mig med att ta foton med webbcameran! Var också på stan idag med pappa där han fick välja födelsedagspresenter själv eftersom man vet alldrig vad han vill ha. Han valde i alla fall en mössa och en bok. Men när jag är ute och går med pappa så vet han precis som jag att det är svårt för mig att komma hem tomhänt, så idag blev det en vit tubtopp (som funkar lika bra som fodralkjol) från GinaTricot!

Enkelt och fint, ett sånt där plagg som är bra att ha!

Ibland blir det lite ... scary?



haha jag<3peace-fingrar!


Nej nu är mina päron hemma så jag tänkte vara lite social, och fixa smoothie. Vi hörs imorrn, puss

Kommentarer
Postat av: Steffi <3

fett fiin tröjja ;O

köpte du inte skorna ellr koftan ? ;D <33

2009-02-07 @ 20:38:54
URL: http://steffigb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0