Jag hatar att vara sjuk

Ingen uppdatering igår men jag vaknade med huvudvärk, feber och lock för öronen. Så jag hela dagen igår sov jag eller låg halvborta i soffan framför tv:n. Och idag vaknade jag på samma sätt. Inte kul.. Fast det är lite bättre idag. Så hittils har jag spelat sims 2 *skäms*.. Men jag kom inte på något annat att ha för mig så jag packade upp min gamla, gamla "simsdator". Det är en dator som jag och min bror hade när vi var yngre. Den har inget internet, cd-läsaren är trasig (har kopplat in en ny cd-läsare genom usb) och batteriet är så dåligt att om laddaren åker ur så slocknar allt! Men sen sms:ade Louise som också är hemma och sjuk idag och förslog att vi skulle äta lunch tillsammans! Så hon är nog på väg hit nu, med glass! Och kören i kväll måste jag gå på eftersom jag glömde mina lakarn i en av tjejernas väska i Orsa. Det är en lång historia xD Och min pappa är på någonting ikväll så jag måste fixa mat själv. Jag och Lova funderade på att gå och äta sushi! Nej nu säger min mage ifrån, jag får väll ta och ringa den lilla långsamma Louise!

Kuss♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv: Hej, tack så mycket! :)

2009-02-16 @ 17:10:37
URL: http://photoalex.devote.se
Postat av: miranda

Kuss ? XD

2009-02-16 @ 19:11:44
Postat av: anonym

du menar kuss my assssss!!!! hahaaaa, inte fin alls

2009-02-19 @ 11:09:44
Postat av: Cecilia

Älskar såna där bilder!!

2009-03-06 @ 09:14:47
URL: http://frostbiten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0