I Branäs!

heeej! Nu är vi framme här i Branäs, eller vi kom fram för ett par timmar sen men vi har ätit, packat upp och jag har svarat på ett par mejl från läsare och från www.cocoo.se som jag har börjat sammarbeta med så nu ligger det en banner på min blogg! Deras smycken är grymt fina! Jag tror att jag tar och beställer några redan efter lovet =)

Vi sov ju i Karlstad hos Sannas farmor och farfar i natt, och fortsatte sen mitt på dagen idag. Vi stannade också ett par timmar och handlade mat, åt lunch och ja .. shoppade lite! Jag och Sanna "råkade" gå in på GinaTricot och kunde inte komma ut tomhänta, så det blev varsin t-shirt! Min är grå och sannas vit.

Mysig kvällsoutfit;
Jeans - Replay
T-shirt - GinaTricot (den nya!)
Hoodie - "ängeltröja" från skolan. (Jag är med i skolans antimobbningsgrupp)
+ raggsockor

Nepp nu tänkte vi bädda sängarna här så dom är klara när vi blir trötta och sen kolla på en film och äta en massa kakor=) Sanna kom upp med ett paket nyss, hmm undra hur många som är kvar!
Puss

Kommentarer
Postat av: Steffi <3

Feett Fiin! :)

Du är saknad!! :D <3333

2009-02-24 @ 18:38:32
URL: http://steffigb.blogg.se/
Postat av: amanda&lisa

tröjan är jättefin! (:

2009-02-25 @ 22:29:16
URL: http://deuxvies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0