Happy Valentine's day!

Hej på er! Glad alla♥dag =) Min dag har varit riktigt mysig. Ingen kille i bilden men det känns skönt om jag ska vara ärlig! haha jag är lite konstig i jämnförelse med mina vänner. Dom flesta vill ha någon att fira alla hjärtans dag med, fast jag tycker ju det är skönt att vara singel just nu..! Men i varje fall så följde jag med mamma ut på stan. Den här gången fick jag med mig en söt väska hem från H&M (den som jag också visade i ett tidigare inlägg).

Love it.
Efter det halvsprang jag hem för ett snabbt klädbyte och sen iväg för att fika med min kära vän Lova på café String! Där satt vi ett bra tag och åt, pratade och skrattade mycket! Vi drog vidare i en del butiker och hamnade till sist på godislandet. Inga kommentarer. XD Till slut gick båda hem. Nu väntar en middag med familjen efter som min lilla, hah, storebror fyller 16 år idag! Puss på dig om du läser det här! =) ♥


Just det, igårkväll blev planerna ändrade. Det funkade inte hos Eleni så jag stack hem till Stephanie istället! Vi hade det kul! Lite småläskigt att vara ute och gå (vi skulle träffa ett par kompisar) kvällen fredag den 13. Men vi klarade oss, men jag lyckades på något sätt bränna tårna (?) på en ungsplåt. Men vi var väll mest ute, först träffade vi Jonas & Adam, gick hem för att värma oss och stack sen iväg igen för att träffa Viktor. (Inte din viktor princess, en annan).
Have to go, hen bra kväll. Puss!

Kommentarer
Postat av: Princess

hahaha ;)

2009-02-14 @ 19:35:53
URL: http://boegis.devote.se
Postat av: steffi :D

hahah de va kul när ja halka 3 gånger i rad xD :D <333

2009-02-14 @ 22:05:14
URL: http://steffigb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0