Fredag den trettonde

Hej! Så idag är det fredag den trettonde. Och det har inte direkt börjat bra. Dålig hårdag, dålig kläddag, kom försent (fast det gör jag alltid..), fått huvudvärk.  Snubblat lite extra mycket har jag också gjort. Jag hatar att jag är så himla klumpig, heh.. Men jag har klarat mig än så länge så jag hoppas att jag fortsätter så hela dagen. Eleni är just nu på yoga och slutar 17.00 så då kommer hon över och vi har lite planer för ikväll så vi åker antagligen hem till henne. Vi bestämde oss för att fira alla hjärtansdag en dag tidigare eftersom vi inte kommer träffas imorgon. Men sammtidigt är det ju Fredag 13 så det blir lite spökstämning också. Så det blir mysigt, kväll med honey! Nu ska jag hämta lite käk och sätta på TV:n tills Eleni kommer.

Det är det bästa jag hinner ta just nu, Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Fia och Bella

Svar: Tack detsamma! :)

2009-02-13 @ 16:59:18
URL: http://barnsligtbra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0