Dålig uppdatering

he bloggen, sorry för dålig uppdatering men skolböckerna kidnappade mig. Haha ja jag fastnade i pluggandet. Igår hade jag också utvecklingssamtal som gick bra =) (men jag fick lite skäll för alla mina försenigar, oups!), efter det mötte jag upp Amanda, sprang hem till mig, åk ochskyndade oss sen upp till kyrkan och en välgörenhetskonsert för cancersjuka. Sen var det att skynda sig hem fira min pappa som fyllde år igår; Grattis älskade pappa♥. Sen satte jag mig ner med alla läxor jag halkat efter med, fortsätta imorse och ska strax dra igång igen... Ikväll var det också dans igen! I<3it! så himla kul, fast grymt svårt ibland! Nej jag måste fixa käk nu, pannkakor med glass? Jaa=)

läxor, läxor, läxor..

Och jag får hoppas att resultaten blir såhär!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0