Branäs dag 4

hejhej! Nu sitter Tove (Sannas lillasyster) och Sanna bredvid mig här i sängen med sina egna datorer i knät och har precis kollat på rosa Pantern. Grym film! Vi satt och skrattade tillsammans med dom andra under hela filmen. Tyvärr har jag inte haft tid att ladda över några bra bilder än eftersom vi är i backen hela dagarna och hittar alltid på något på kvällarna så har det inte blivit av. Jag vet inte heller hur det kommer bli med uppdateringen nu, jag vill helst njuta av lovet och inte känna mig pressad att göra bra blogginlägg! Men det är klart att något kommer ju komma upp men vi får se när jag får tid och lust =)

Olyckor. Ja.. olyckor. Både jag och Sanna har klantat oss i backen, rejält. Igår så lyckades Sanna åka i full fart nerför en röd backe, rakt på ett gupp hon inte såg och landade med världens smäll där hon slog i huvudet. Jag åkte fram till henne, fick till slut av mig skidorna, och försökte få kontakt med henne men hon var helt borta. Men till sluta så reste hon sig upp med världens huvudvärk. Lyckat.. :/

Och idag (tänk att jag klarade mig såhär långt! :O) körde jag in på ett isparti i en backe och ramlde *host* och landade på min högra tumme. Så jag vette fan vad jag har lyckats göra med den men det går i alla fall inte att röra den som vanligt.. hmm.. well well, jag är rätt van!

Nej nu vill Sanna låna min dator här eftersom jag är den ända som har internet, mohahah =)

Vårt snygga vardagsrum/en bit av köket här i stugan..
 
Mitt och Sannas rum, litet men mysigt!

Vi har också ett eget rum med soffa och tv! Vi har ju hela övervåningen för oss själva, inte illa va? :)
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0