Biotherm och kola

hej! Min helg har varit otrolig! Tack tjejer för det =) mina 1000 bilder kommer upp imorgon, jag lovar. Som sagt så var mamma i Paris med jobbet hela den här veckan (men hon är hemma nu!) och snäll som hon är köpte hon med sig ansiktskrämen -AQUASOURCE non stop, från Biotherm. Jag har tjatat om mitt torra ansikte och om att min gamla håller på att ta slut så hon gav mig den nya idag. Helt otroliga priser.. Och så fick jag en jättesöt burk med Eiffeltornet på fylld med kolor! Men inte vilka kolor som helst utan salt/söta, altså inte sådär överdrivet söta som dom säljer i matbutiken (fast dom är ju goda.. hehe). So thanks mami!

Min mamma har använt det här märket på ansiktskrämer och tycker att det är det bästa, för det tar ju verkligen hand om huden! Inga doftämnen eller sånt skit haha.. Så det är ett tips till alla som känner såhär på vintern att man börjar torka ut! Nej men seriöst, något av det värsta som finns är när ens ansikte är torrt och spänns när man gapar liksom. jobbigt värre, vilken överklassunge jag låter som nu.. XD

Det blev bara 1½ timmars sömn i natt (förklaring kommer ju imorgon tillsammans med bilder) så jag känner att det börjar bli dags för sängen om ett tag. Dessutom har jag gått och blivit fökyldare av all rullning i snön.

God natt, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh guud va roligt att det e någon mer som heter arvidson men jag starvar nt me (w) men endå det känns som att det nt e så många som heter det!

elr vad tycker du?!

ha det bra kram

2009-02-02 @ 14:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0