Bilder från Orsa

Sådär, nu är det dags att lägga upp bilderna från Orsa! Jag tänkte visa helgen i bilder istället för text;

Jag gick och blev beroende av naturgodis... tillsammans med alla andra tjejerna!

Vi åkte skidor...

Åk-buddy och jag!

Och jag stötte på ett stort blåbär!

Ett glatt gäng där! Och kolla utsikten bakom...

Men jag och Lova fortsatte att chilla med blåbär =)

Och jag drack alldeles för mycket varm choklad...

.. och alla spelade lite väl mycket pingis!

Vi hade kul på rummen..
 
.. gick fackeltåg..

Busade med killarna. Dom var först doppade i poolen och sen utlagda i -13 grader. Poor boys!

åt nattkäk,

.. och det slutade såhär; slush, pepparbröd (?) och chokladmoss i muggen. Dom stolta kockarna Vera, Hugo och Sara fick jag ingen bild på. Men det var rätt gott med mat i magen vid 02-tiden på natten :)

Efter det satt vi alla nästan på varandra i sofforna och kollade på Grotesco, grymt kul! Vid 05-tiden gick vi tillbaka till våra stugor och jag, Violetta och Sofia satt vi uppe till 06-06.30 tiden och snackade om allt från killproblem till konstiga människor i Violettas klass, haha det var trevligt XD Men sen blev vi väckta tidigt, tidigt..

När alla sovit max 1½ timma så var vi väll inte sådär jättepigga på att sjunga, det kanske syns? hehe

Ja det var nog det mesta, sen badade vi och bastade, hade samlingar på kvällen där man uppträdde, höll i tävlingar och umgicks med alla samtidigt! På bussresan hem tittade vi på Jurassic park 2, Lova och jag laddade upp med naturgodis, vindruvor, chokladpudding och yogurt som filmsnacks! Och till slut var vi hemma i vårt älskade Stockholm vid 19. Och jag kan säga att kag nog alldrig sovit så gott som jag gjorde i natt, jag var helt slutkörd!

Ojj vilket låååångt inlägg det blev, men det var ju mest bilder så jag hoppas ni orkat kolla igenom allt!
Puss

Kommentarer
Postat av: Flora

HAHAHHA omg är det violetta? xD åk-buddy yes



hahaha fan. vill dit när jag ser det där halli hallå. hoppas det blir nästa år.

2009-02-02 @ 20:37:41
URL: http://sundancekid.blogg.se/
Postat av: amanda

Fan, ville följa med :(

2009-02-03 @ 21:10:38
URL: http://mandamaria.blogg.se/
Postat av: Marit

Jeg har også vært i Orsa. Jeg var bare i bjørneparken jeg da :p



--

SV; Tusen takk!:)

2009-02-08 @ 16:14:33
URL: http://maritfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0