We were never meant to be, we just happened




Den här skolveckan är slut mig mig nu!  Nästa vecka är sista veckan innan lov, gud så skönt! Allt mitt stressande är nästan slut. Har bara ett par sista läxor och omprov att göra nästa vecka.

Nu kankse ni undrar varför jag inte ska till skolan imorgon (nej, jag ska inte skolka. Promise ;)).
♥ Jag ska gå luciatåg hela dagen med tjejorna! Ska bli kul, vi ska gå på bl.a. SKL, Stadsmuseét osv.
♥ Möta upp Agnes och julshoppa! Har inte köpt en enda julklapp än, PANIK!!!!!!!!!1!!!!!!!!!1!
♥ Efter det bär det av mot min kära vän My som jag ska slagga hos + sushi till middag =)

Nu ska jag käka, plättar dränkta i socker! Sen måste jag rota fram mitt gamla lucialinne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0