Today I'm sick

Hi sweets! Första decemer idag, det är helt galet att det går så fort! Var det inte september igår?!

Föresten så lärde brorsan mig alldeles nyss hur man kopplar upp internet på mini datorn (fyfan den är verkligen pyttig!) så idag blir det nog en del uppdatering eftersom jag ligger hem med en jävla huvudvärk. Men jag tänkte hoppa in i duschen, om jag orkar resa mig upp hehe, och sen slänga mig i soffan med twilight-boken. Jag har inte bestämt mig vad jag tycker om den än, rätt långtråkigt. Sen har jag julklappar att göra, och planera. Och så ska jag kika runt på nätet och se om jag kan beställa lite nya kläder. Ja det blir en slapp, mysig dag för mig idag.

Oh, julen.

Kommentarer
Postat av: hah

ÖH okej det var ju försig September igår

2009-12-03 @ 13:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0