It's like wishing for the rain as I stand in the desert...

Brrrrh...! Satan vad kallt det är överallt. Jag sitter här insvept i en stor cashmerekofta och en gigantisk filt+mjukisbyxor+raggsockor. Jag tror jag har fått feber igen. Typiskt.

En snabb avslutning i skolan. Sen fick man det där kuvertet som man gått och oroat sig för länge nu. Och det gick åt helvete. Dåliga betyg (fast jag fick inget ig;)). Är jättebesviken och arg, både på några lärare och på mig själv. Men... det är första terminen i åttan, no hard feelings! Och min pappa är posetiv och peppar mig som alltid♥. Resten av dagen spenderade jag med Sanna och åt till sist japanskt till middag.

S↑

p.s tack för mulningen idag Alva ;)


Kommentarer
Postat av: alva

VARSÅJÄVLANSGOD! heheh <3

2009-12-18 @ 23:55:09
URL: http://alvasnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0