hi santa claus


Jag trodde aldrig att jag skulle gå med på att använda ett plagg med axelvaddar, jag har alltid tyckt att det är fruktansvärt fult. Och dessutom har jag ärvt min mammas breda axlar - ingen av oss behöver axelvaddar. Men i den här tröjan över är jag totally in love. Den är från Kate Moss by Topshop 849kr. Snodde bilden från google, 1000 gånger snyggare i verkligheten.

 

Skorna är från dna 599kr i mocka imitation. Perfekta till kören då vi måste ha svarta skor, en dag på stan eller en utekväll. Jag tycker dom är otroligt söta! Och inte heller så hög klack = sköna.

Hoppas tomten ser det här nu!


Kommentarer
Postat av: Moa

sv: tack det samma! (:

2009-12-16 @ 10:34:17
URL: http://www.moaaadanielsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0