Happy b-day mum♥

Hej! Först och främst Grattis älskade mamma på födelsedagen!


Jag hade faktiskt en bra julafton med min familj igår. Jag fick riktigt fina presenter, tomten tyckte visst att jag har varit snäll i år! Sen har jag inte gjort mycket idag. Tagit en lång promenad med mamma, vilat, tagit en dusch med en massa spa-produkter jag fick av brorsan i julklapp. Sen var vi och hämtade ut mina tågbiljetter till i morgon. Om ni inte har förstått det så åker jag till Elin och bor där ett par dagar. Mitt tåg går någon gång runt 11 och har ett byte på väg mot Vänersborg. Eftersom jag åker ensam är jag lite nervös för det där jäkla bytet! Men det ska nog gå bra, har min papi på telefon hela tiden!

Puss / Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0