Just a couple of pics, people

Oooojjjjj vilken lång dag det var! En massa luciatåg (som faktiskt gick bra.) + en massa shopping. Med mitt och Agnes dåliga lokalsinne blev det att flänga över hela stan fram och tillbaka! Men jag hittade i alla fall ett par julklappar och lite söta underkläder till mig själv.

Att sova hos My blev uppskjutet till imorgon kväll, så nu sitter jag här. Men satan vad mina ben värker så det blir skönt med en hemmakväll! Kanske ska ringa över någon?

Skyldig?

Halva Agnes och jag, påväg att säga nått?

Agnes sitter och dagdrömmer lite, hehe

Jag hade på mig en skitsnygg kofta/topp från Zara. Glittrade galet mycket!
Bilderna är från min födelsedag!


Kommentarer
Postat av: Agnes

HAHA! skyldig? inte riktigt mina feta läppar :p och dagdröm bilden är förfärlig O: <3

2009-12-11 @ 23:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0