with you, every single day is brand new

Hej bloggen! Skitdålig uppdatering, I know, men min moster, hennes man och tre kusiner har varit här. Jag och kussen Naima har chillat på stranden hela dagarna, töntat oss (se bilderna nedan), spelat lite för mycket kort, och haft det riktigt kul. Igårkväll var det 100 års fest. Hahah eller vi kallar det så, för både min moster och hennes man fyller 50 i år så 50+50=100! Men najs var det, alla satt ute och drack, lyssnade på musik, skrattade och pratade. Så vi droppade in här i huset runt 3 tiden i natt. Nu hållet vi på och packar ihop allt, vår deadline är 17.00. Så vi kommer väll till Stockholm runt midnatt skulle jag gissa.

hahahaha visst ser jag ut som hon i HarryPotter på glasögonbilden? Hon spådomsläraren ni vet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha ja faktiskt!!! XDXDXD

2009-08-09 @ 19:53:07
Postat av: Marie

du har ogg en fin blogg! (y)

2009-08-11 @ 23:44:18
URL: http://mariesahlin.devote.se
Postat av: Naima

SKIIT fiiiinnaaa!!!!!<33

2009-08-12 @ 11:00:53
URL: http://lorentzonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0