Jag mår lite bättre idag. Jag sitter och lyssnar på Erik Hassle nydushad och insvept i en handduk. Jag känner mig fett känslosam just nu, tänker alldeles för mycket. På människorna jag saknar så det gör ont, på gamla vänner som jag tappat kontakten med. Världens bästa människor som ställer upp, springer ut i mjukisbyxor och ballerina sena vinterkvällar när allt sket sig här hemma. Det är nog den bästa sortens vänner. Tyvärr blundade jag när den andra sortens vänner gjorde dåliga försök att trycka ner mig. Men dom är borta från mitt liv. Thank god.

Jag älskar er♥

Kommentarer
Postat av: louise

sv: TACK!! verkligen tack det du säger värmer som bara den, och det får mig att vilja blogga mer! kul att du fastnade för just min blogg! fortsätt med söta kommentarer, det värmer! och hoppas du stannar kvar och läser min blogg:) kram

2009-08-28 @ 23:02:03
URL: http://louisedorasofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0