Killen bakom mig ser inget

Jag är sjuk. Matt, snorig, ont i halsen och huvudvärk. Svininfluensan? Kan inte låta bli att oroa mig, hehe, men jag blir så himla nojig! But let's wait and see! Jag fikade ju som sagt med Anna och efter många bra försök att dra ut på det gick det inte längre. Nästan så att det sved  i munnen av att säga; Okej nu pluggar vi. Drama Queen? Det är bara mitt förnamn ;) haha. Lite är kvar men tänkte be pappa hjälpa mig strax. Jag hoppas verkligen att jag hinner klart ikväll, orkar inte köra den där "ojj jag glömde pappret hemma" andra skoldagen! heh... Så ha en bra kväll så hörs vi, jag ska bara äta upp min glass, hämta näsdukar och dra igång med pluggandet.

hahahahahah fan va torr humor man kan ha men, hahahah


Kommentarer
Postat av: Steffi :)

haha fett skön bild =D

hoppas du mår bättre imorrn :/

puss<3

2009-08-20 @ 23:02:34
URL: http://sgb.blogg.se/
Postat av: Naima

Hahha det är inte bara du som har torr humor!<33

2009-08-22 @ 20:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0