Sanna är bäst (säger hon ja, haha)

Hej bloggen =) Sitter hemma hos Sannas faster Gunnel och bloggar från Sannas dator. Det går sådär, jag är förvirrad för hon har en Mac! Så hon sitter bara bredvid och skrattar... hehe! Ja vi var som sagt på IKEA idag och gissa vem vi såg där? Blondinbella och hennes kille, gossipgossip! Bella såg bara allmänt lost ut i mat-delen bland alla hungriga köpare och Nils såg sådär stöddig ut som han gör på alla bilder. Wellwell, vi drog runt inne på IKEA i ett par timmar, och fjantade oss som vanligt...

hmm... vem kan det vara som försöker gömma sig i ägget?

Och ja, jag satt i kundvagnen och blev överöst av varor så till slut var jag fast haha!

Världens godaste 5-kronors-mjukglassar med dyra (dock väldigt goda) hallon på =)

Nu ska Sanna blogga, jag ska snart börja röra mig hemåt. Btw så rensade jag ut min garderob idag med Sannas hjälp, eller rensade och rensade - 5 tröjor och 2 par byxor mindre, haha!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har,

har du några bra tips som du kan ge mig om bloggar?

kram , ( bilden med glassen så väldigt god ut)

2009-08-30 @ 00:31:37
URL: http://fihja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0