Ung08

Hej! Igår låg jag och Caique och kollade på Benjamin Button's otroliga liv hemma hos honom. Så himla sorglig (men bra) film! Idag var jag och mami på stan, fick med min en grymt snygg tröja hem, käkade sushi till lunch och mötte sen upp mina gullungar Anjelika, Princess och Cornelia på Ung08! Vi lyckades bli utskällda av en tunnelbane-vakt för att vi skrattade för mycket, han sa "hur skulle det gå om allt skrattade och var lika högljuda som er" vi svarade typ "det skulle bli jävligt härlig plats" sen sa vi Puss&Kram och gick därifrån, hahah!

Hahaha världens roligaste sak hände när vi satt på fiket i pk-huset, det börjar med att vi (eller snarare cornelia) börjar snacka med en kines-man som sitter bredvid. På engelska säger cornelia typ: hej, var är du ifrån? Är du här i affärer eller bara som turist? osv. Och ni vet ju hur fotogalna kineser är? Så han håvar upp sin kamera och ber att få ta ett kort på oss, som blir till två, tre, fyra! Från ingenstans dyker hans kines-kompis upp och börjar också fota oss, så där sitter vi, ett par asgarvande tjejer med två fotande kineser! I'm just saying crazy Chinese!

Alla som gillar mina fina fjortis-tatueringar från Ung08 på halsen och bröstkorgen räcker upp en hand!

hahah puss

Kommentarer
Postat av: slexan

åh tack vad glad jag blev :)

2009-08-13 @ 22:20:29
URL: http://www.iwillriseiwillsink.devote.se
Postat av: Cornelia

HAHAHAHHAH XD fyfan vilken härlig dag asså !

2009-08-13 @ 22:33:54
URL: http://baracornelia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0