Today the earth stod still for us

Hej bloggen! Idag har jag och Sanna sovit, duschad, rakat benen, smörjt in oss i all världens olika krämer, ätit, kollat på film, spelat sims och ätit lite mer. Ja det var nog en ganska bra beskrivning på vår lata dag. Jag tror jag kommer bli tjock, hahah NEVER! (hmm kissie style?) Imorgon däremot ska vi in till stan och kolla i butiker! Jag ska inte köpa något tror jag, har redan dubbelt så mycket kläder som jag hade när jag kom hit. Mamma är inte glad och allt kommer inte få plats bilen, hehe. Men tro mig, I'll make it fit.

Jag och Sanna sitter och pratar om vår resa till Branäs vi åkte på i början av det här året. Åh mitt vinterparadis...♥
Och så sitter vi och pratar och planerar vår (kanske) blivande resa till Brasilien nästa år!

Nej nu ska jag tagga, saker börjar röra på sig här! Blir inget mer uppdaternade ikväll så..

... sov så gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0