Svaren

Nu har jag stoppatfrågestunden, så inga fler frågor. Jag valde alltså att stoppa den innan det blev för många, det tar ju alltid så jäkla lång tid att svara på alla! xD



hur gammal är du egentligen?
Svar: Jag är tretton, fyller fjorton nu i November!

hur länge har du bloggat ?
Svar: Kollar ni i arkiven så ser ni att jag har hållt på lite mer än ett år!

Hur mycket pengar kännar du på bloggen, varje månad. Svara ärligt!
Svar: Inte en krona! Jag bloggar inte för pengar! Dock har jag rabatt på flera olika sidor och kommer snart börja sammarbeta med en ny webbshop! Och så får man ju lite smycken hemskickade gratis! =)

vad gör du när du inte bloggar?
Svar: jag lägger ju egentligen inte alls mycket tid på mitt bloggande, max en timme om dagen bara! Men när jag inte sitter vid datorn umgås jag såklart med mina underbara vänner, sjunger, shoppar, festar, osv. Ja ni vet det vanliga! =)

Tycker du om meejj?? =D=D <3 (från Stephanie)

svar: Nej stephanie jag hatar dig! hahah självklart jag tycker om dig gumman <3

vilka bloggar brukar du läsa?
Svar: Mina vänners! Melindas, mirandas, steffis, elins, ericas, amandas, sannas osv. You get it! Ibland kikar jag också in på storbloggarnas, som typ Kenza, Paulina och Dessie.

Vet du hur man sätter in vidioklipp från youtube till bloggen?
Svar: Du går in på youtube.com och det klippet du vill ha. Till höger av videon står det "Bädda in" och en lång kod under det. Den koden kopierar du. När du har "nytt inlägg" rutan uppe så vet du var du klickar för att ladda upp bilder? Bredvid den står det HTML i blått och där klickar du. Sen klistrar du bara in koden bakom det sista ordet. På min dator är det så att jag måste klicka upp "html-rutan" till helskärm för att se var det står Uppdatera. Där klickar du och vips är videon i inlägget!

Vi ska träffas snart igen??.....<33 (från Naima)
svar: Självklart! =D Smsa mig så bestämmer vi när! Puss på dig finaste kusin vitamin!

hur mycket saknar du mig:P<3 (från Elin)
Svar: Elin din dumma sak, jag kan ju fan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar dig!! "allways together, never apart, maby in distans but never in heart" ♥

Nu ska jag göra mig klar och sen möta min kära vän Lova! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: elin :)

sv: åh! tack vännen. vad glad jag blir!:)

2009-08-12 @ 13:33:17
URL: http://elinbsjoberg.devote.se
Postat av: Ebba

Sv: Tusen tack :D

2009-08-12 @ 15:02:05
URL: http://ebba.devote.se
Postat av: naima

Ååååå!!! snälla får jag ställa en fråågaa????!!<33



2009-08-12 @ 16:06:22
URL: http://lorentzonz.blogg.se/
Postat av: naima

Nu frågar jag!

Vi ska träffas snart igen??.....<33

2009-08-12 @ 16:18:01
URL: http://lorentzonz.blogg.se/
Postat av: elin

bra svar! :) får jag fråga en fråga lite sådär, hur har du fått kontakt med webbshoppar ?

2009-08-12 @ 18:27:25
URL: http://rosaelvisp.devote.se
Postat av: Elin

jag viste inte att du var en sån poet xD <3

2009-08-12 @ 19:01:47
URL: http://hermanzzon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0