Stressa inte, livet går inte i repris

Godmorgon! Jag är stressad! Jag har precis duschat så jag ska äta och göra mig klar och vara hos Sanna halv 12. Får väll ta bussen! Jag och S ska med hennes faster till IKEA =) Jag älskar ikea, skulle kunna bosätta mig där!
Jag har förresten hittat en ünderbar kashmir-kofta på Zara. Jag måste ha den, den matchar mina ögon. Jag kunde egentligen ha köpt den igår men jag tvekade, funderade på om jag inte borde köpa en stor kofta till vintern. Men om jag matchar upp den grå/blåa kashmir-koftan med en stor vit halsduk så borde det väll se sådär stort och mysigt ut? Jag ska gå och förhandla med mamma. Puss på er, ha en bra dag <3

hahah fattar ni? xD

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

plötsligt tkr jag inte om grisar..

<3

2009-08-23 @ 14:20:02
URL: http://sgb.blogg.se/
Postat av: belinda

hej såg att du kollat & kommenterat min blogg från devote. Hoppas du följer min blogg.se :-)



grymt söt blogg du har iaf:-)!

2009-08-23 @ 14:31:48
URL: http://kkung.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0