This is bob

Fan alltså att min jäkla halsont aldrig vill gå över. Skit.

Dagens nya köp är kashmirkoftan! Löööve! Mamma hade sprungit till Zara och köpt den på lunchen. Thank you♥ Sen så bytte jag mina nya jeans till ett par andra, kom på att dom såg exakt ut som mina Replay så bytte till ett par mörkblå. Fett najs =)

Nu ska jag sova. Är löjligt trött med ska nog dega med en bok en liten stund. Imorgon ska jag träffa Lova.

☻/

/▌

/ \  This is bob, help bob to take over the world by putting him on your page ( :  Haha ja min vän Adam är superkonstig på msn! hahah men han är rolig!

Puss godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha jag har skickat runt honom till hela min msn lista nu ;)

2009-08-26 @ 10:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0