Nudie


Nya jeans, snygga or what? 1299kr från Nudie jeans.

Ikväll har jag varit med my homie My, vi har käkat sushi & lite för mycket godis framför en film. Legat dubbelviktapå golvet och och gråtit av skratt. Jag mår bra nu - förkylningen är i stort sett borta. Tyvärr mår en vän till mig inte så bra, han har umgåtts med en som det visade sig har svininfluensan och han kan alltså vara smittad. Men det visar sig nästa vecka. Fyfan vad jag blir orolig, mina vänner betyder verkligen allt och jag håller tummarna att han har klarat sig undan.♥

Kommentarer
Postat av: julia

Du har en jättefin blogg:)

& jeansen var grymt snygga

kram

2009-08-23 @ 00:44:22
URL: http://jjuliastaaf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0