Klippa mig

Kl.14 ska jag klippa mig! Jag tänkte klippa lugg och lite kortare hår, typ lite page-aktigt! De kommer säkert bli skitsnyggt!!=)

Igår mådde jag ju som sagt skit och gick på allt från Vitam-dricka, anti-förkylningstabletter och strepsil till Mucoangin. Sen kvällsbadade jag och Sanna, faktiskt mycket varmare än vad jag trodde! Så jag är ju inte direkt i toppskick men jag ska i alla fall käka på TacoBar med Miranda och Steffi sen och så ska jag försöka få tag på min kusse som bor på Östermalm, så att jag kan komma och hämta lite saker jag har glömt.


Kommentarer
Postat av: frida

jag vill inte att du ska klippa deeeeeeeeeeeeeeeeej :'((((((

du har såååååååå fint håååååååååååååår :::::'((((((



<3

2009-08-18 @ 14:39:52
URL: http://stavafell.blogg.se/
Postat av: Agnes

de blir säkert jättefint =D ja får se imorn hihi <3

2009-08-18 @ 18:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0