Även en resa på tusen mil börjar med ett steg

Hahah en vän till mig gick tydligen på mitt lilla page-skämt och flippade ur! xD Nej jag har inte klippt kort, det är faktiskt ingen större skillnad. Lite urklippt och fräschare, men steffi såg inte ens någon skillnad när vi träffades idag, hah!

Nu ska jag gå och välja kläder till skolstarten. Funderar på vita jeans och grå märkestopp med röda skor/naglar + blingbling, hur låter det? Äsch jag får se... Alltså det roliga är att jag hade förträngt att vi börjar skolan tills i förmiddags då min vän Vilhelm påminde mig.. Jag har bara hyschat (stavning?) åt allt och alla som nämnt skolan. Usch det känns bara jobbigt och inget annat att ta det där jäkla steget och gå ut genom dörren mot skolan.

Jag saknar min älskling
.

Kommentarer
Postat av: naima

Saknar henne också<3



puss

2009-08-18 @ 21:20:57
URL: http://lorentzonz.blogg.se/
Postat av: Elin

saknar er också!:(<33

2009-08-19 @ 08:19:44
URL: http://hermanzzon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0